22 Şubat 2008 Cuma

KOMŞUDA PİŞEN ARPA ŞEHRİYE SALATASI :)

Geçenlerde kapı komşum salata getirdi önce ne olduğunu anlamadım..Öyle güzel süslemişki bayıldım.Oktay ustadan tarifini gördüğünde hemen yapmış ama sadece yapmakla kalmamış oktay ustanın süslemesine aynen uymuş..Çok lezzetli bir salata olmuş..Arpa şehriye pilavını çok severim ve sürekli yaparım ama buda çok lezzetli..Mutlaka deneyin derim..Bu güzel salata için komşum arifeye teşekkürler :)

Tarif için sizi oktay ustaya yönderiyorum.. OKTAY USTA

Deneyenlere afiyet olsun :)

3 yorum:

umran dedi ki...

Merhaba,
Sayfanizi gezdim,
Renkler ,hersey civil civil.Bu guzel sayfanizi herzaman ziyaret edebilmek ve tanismak adina bugun sayfamda GUNUN BLOGU sensin canim.
sevgilerimle birlikte...

NiNo dedi ki...

harika :)

Adsız dedi ki...

selam canım
sofradakiler olarak
blogcuda çok yazıştık seninle
burada karşılaştığıma da sevindim
görüşelim canım
tariflerin çok hoş bu arada