5 Ağustos 2007 Pazar

KOLAY KURABİYE ve NİHANLA BULUŞMA


Dün çok güzel bir gündü sevgili nihanla buluştuk tanıştık.. Çok içten ve samimi biri sanki yıllardır tanışıyoruz gibi..Güzel vakit geçirdik oğlunu,eşini ve kayınvalidesini de tanıma şansı buldum..Nihancığım gene o marifetli elleriyle bize pastane poğaçası yaptı..Nihancığım seni tanıdığıma çok ama çok sevindim canım umarım yeniden türkiyeye geldiğinizde görüşme fırsatı bulabiliriz...

Gelelim kolay kurabiyemin tarifine..Bu kurabiye çok lezzetli oluyor ve çokda pratik yaklaşık 30 adet kadar çıktı..


MALZEMELER
2 yumurta
2 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu ve vanilya Aldığı kadar un Üzerine toz şeker yada hindistan cevizi,

HAZIRLANIŞI
Yumurta ve şekeri iyice karıştırdıktan sonra diğer malzemeleri ekleyip yumuşak bir hamur haline getirin.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp toz şekere yada hindistan cevizine batırın.Yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizip 180 derecedeki önceden ısıtılmış fırına verip üzerleri hafif pembeleşince fırından alın ve ılık servis edin..

afiyet olsun

8 yorum:

ebruakin dedi ki...

Selam Özlem'cim,
Yeni bloğun hayırlı olsun canım.
Görüşmek üzere.

Bu arada kurabiyeler nefis görünüyor. :)

Öpüyorum.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım ebrucuğum yorumun ve iyi dileklerin için sağol.. sevgiler

Özlem dedi ki...

Sevgili Özlem,

Tarifin gerçekten pratik bir tarife benziyor. Görüntüsü de super,

Ellerine sağlık,
sevgiler

LaMa dedi ki...

Ozlem, kurabyede sadece bir bardak siviyag var oyle mi? normalde cok yag kullanilir ya o yuzden sasirdim, cok saglikliymis tarifin, tesekkurler:)

Adsız dedi ki...

merhaba

arkadaşım kurabiye tarifin enfes olmuş..çok hoşuma gitti ..ellerine sağlık ..iyi haftalar dilerim..


http://yermisinyemezmisin.blogcu.com/

Unknown dedi ki...

dün akşam ev halkına kurabiyeyi yaptım herkes çok beğendi sonra eşim içine portakal veya limonda koysaydın çok daha güzel olurdu dedi. bugün arkadaşıma gidiyorum pijama partisi yapacağız dedim şu kurabiyeyi bide limonlu deneyeyim :)) şimdi fırından çıkardım enfes olmuş :)) anne kurabiyesi gibi. tarif için teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

gerçekten superr

Adsız dedi ki...

yemin ediyorum superrrr