9 Ağustos 2007 Perşembe

FIRINDA MANTARLI TAVUK

Daha öncede bu şekilde tavuklar yapardım ve çok lezzetli olurdu ama ilk defa mantar ekliyorum gerçekten çok beğenildi..Bundan böyle sıklıkla yapılacakatır :)

MALZEMELER
1 kg derisi çıkartılmış tavuk baget
Yarım kutu kültür mantarı
1 adet orta boy soğan
1 tatlı kaşığı salça
1 adet domates(küp küp doğranmış)
1 yemek kaşığı zeytinyağ
karabiber,kekik,kimyon(ve arzu ettiğiniz diğer tüm baharatlar)

HAZIRLANIŞI
Bagetleri güzelce yıkadım ve suyunu süzdüm.Derince bir kabın içerisine soğanı küçük küpler şeklinde doğradım.Zeytinyağ,salça,domates ve baharatları ekledim karıştıdım.Bagetleri tek tek alıp elimle bu harcı yedirdim.Tüm bagetleri bitirdikten sonra kabın üzerini streç filmle kapattım ve yaklaşık olarak 4-5 saat buzdolabında beklettim.Dinlendirdikten sonra bu karışımın üzerine mantarları doğradım ve 10 dk. kadarda bu şekilde beklettim.Fırın poşetine tüm malzemeyi doldurdum ve birkaç yerinden kürdan yardımıyla deldim.200 derecedeki fırına verdim ve nar gibi kızarttım :)
Afiyet olsun

9 yorum:

ebruakin dedi ki...

Selam canım.
Ellerine sağlık. Tavuk çok güzel görünüyor.

Öpüyorum canım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

slm canım kaç gündür çalıştığım yeni buluşum nihayet sonuç verdi.. yepyeni tarifimle seni bloğumda bekliyorum..sevgiler.. sevil altunel

yaban mersini dedi ki...

ne kadar kolay ve güzel bir tarif,ellerine sağlık..bu akşam bunu mu yapsam..selamlar..

Adsız dedi ki...

Merhaba özlem yemek harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler selamlar.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Blogspota hoşgeldin,hayırlı olsun :)


Selam ve sevgiler.....

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık yemek nefis görünüyor.

Adsız dedi ki...

canım yeni yerin hayırlı olsun arkadaşım...sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

mrb özlemciğim yeni blogun hayırlı olsun bende nerdeki acaba diye düşünüyordum inan..sende gelmiyorsun artık...neyse artık bol bol görüşürüz sevgiler..
www.sencansen.blogcu.com

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…