2 Mayıs 2007 Çarşamba

KAZANDİBİ

MAZEMELER ve HAZIRLANIŞI
1 paket Dr.OETKER kazandibi karışımı.
2 yemek kaşığı tozşeker

Önce kazandibi karışımını arkasında yazılı tarife göre pişirdim.Daha sonra 30cm çapındaki bir alüminyum tepsiye (çelik tepside olabilir) 2 yemek kaşığı kadar toz şekeri eşit oranda serptim.Pişirdiğim karışımı şekerin üzerine döktüm ve harlı ateşte yaklaşım olarak 6-7 dk. kadar tepsiyi çevirerek kenarları kararana kadar pişirdim.Daha sonra tatlı oda ısısına geldi ve buzdolabında 2 saat kadar beklettim.Buzdolabından çıkardıktan sonra uzunlamasına keserek rulo yaptım ve servise hazır..

AFİYET OLSUN
özlem



3 yorum:

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Özlem Merhaba
az önce benim de kazandibi yapma girişimim oldu, şu an tepsiyi ocakta çevirmeyi ben bıraktım eşim devam ediyor, biz de Kenton markalı kullandık hala yanmadı tabanı,
umarım bizde senin gibi başarılı sonuç elde ederiz, çok güzel duruyor. internette başkaları nasıl yapmış diye bakarken senin sayfana gelmişim:)
Ben bu hafta doğum iznine çıktım, artık evdeyim.
sevgiler
Pinar

Adsız dedi ki...

kazan dibine bayılırım harika yapıyosun ben beceremiyorum daha doğrusu uğraşmıyorun :)) sen bu işin ustası olmuşsun gülümm:)))))

Adsız dedi ki...

Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir, en sevdiğim tatlı kazan dibidir. :)))) Ellerine SAğlık çok Güzel Görünüyor