28 Mart 2007 Çarşamba

KIYMA SOSLU MAKARNA

Sizde benim gibi makarna sevenlerdenmisiniz?Üzerinede bol kıymalı bir sos harikaa..Aslında ben uzun zaman kıyma yemedim।Şimdi ise bayılarak tüketiyorum...Bu sosa beni eşim alıştırdı...Şimdi vazgeçemiyorum


MALZEMELER
1 paket burgu makarna
Haşlamak için su , tuz ve sıvı yağ
Püf noktası (makarnayı suya attıkdan sonra yapışmaması
için 30'a kadar sayın ve sürekli karıştırın..)

SOSU İÇİN
250gr kıyma
1 adet domates (rendelenmiş)
1 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı biber salçası
bir tutam tuz,karabiber,kekik,nane,kimyon
(arzu ettiğiniz tüm baharatlar)
3 dal taze maydanoz

HAZIRLANIŞI
*Makarnalar içinde 1 yemek kaşığı yağ olan suda haşlanır.

*Diğer tarafta birazcık yağda kıyma kavrulur.Üzerine rendelenmiş domates ve salçalar ilave edilir.Kıyma pişmeye yakın tüm baharatlar ve maydanoz eklenir servis yapılır...


AFİYET OLSUN
özlem

0 yorum: